• LIST-banner2

Cisterna d'acqua di 4000 litri Dongfeng Camion Fire Fighting in Vendita cù u megliu prezzu

Descrizione breve:

In più di i pompi di u focu è l'equipaggiu, u veiculu hè ancu equipatu di cisterna d'acqua di grande capacità, pistole d'acqua, monitor d'acqua, etc.

Fire engines chì ponu spara indipindente senza l'aiutu di fonti d'acqua esterni;

L'acqua pò esse succhiata direttamente da a fonte d'acqua per a lotta di u focu, o l'acqua pò esse furnita à l'altri mutori di u focu è i dispusitivi sprinkler;

Pò esse ancu usatu cum'è veìculi di fornitura d'acqua è di trasportu d'acqua in i spazii di carenza d'acqua, adattati per a lotta di incendi generali.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Paràmetri di u veiculu

Mudellu: DONGFENG/EQ1125SJ8CDC

Standard di emissioni: Euro 3

putenza: 115 kW

basa di rota: 3800 mm

Cunfigurazione di u sediu: 2+3

Capacità: 4000 kg d'acqua

Pompe d'incendiu è Sistemi di Piping

Conduzione di aspirazione di l'acqua:A pompa d'acqua hè dotata di una entrata d'acqua Φ100mm, chì pò assorbe l'acqua da fonti d'acqua naturali o da cisterna di liquidu.

Pipeline di uscita:1 presa d'acqua da ogni latu, ci hè una linea di cannone d'acqua cù un diametru di 76 mm attraversu u tank à a cima di u tank;

Pipeline di iniezione d'acqua:1 pipeline di iniezione d'acqua interna di Φ76mm, chì pò injectà direttamente l'acqua in u tank attraversu a pompa d'acqua, ci hè un portu di iniezione d'acqua esterna da ogni latu di u corpu.

Conduzione di scarico di l'acqua restante:Per prutege a pompa di l'acqua è ogni valvola di bola, un pipeline di scaricamentu d'acqua residuale hè stallatu in u pipeline, è ognunu hè equipatu di una valvola di bola.

Pipeline d'acqua di rinfrescamentu:Per fà chì a presa di forza copre diverse situazioni complicate durante l'operazione, a pipeline hè dotata di una pipeline d'acqua di rinfrescante è una valvola di sfera d'acciaio inossidabile in i tubi di entrata è di uscita.

PTO

Tipu: PTO Full Power Sandwich

Metudu di rinfrescante: rinfrescamentu d'acqua furzatu

Metudu di lubricazione: lubrificazione d'oliu splash

Box di l'equipaggiu è a sala di pompa

Materiale:Hd'alta qualitàquadru d'acciaio

Struttura:A parte interna di a casella di l'equipaggiu adopta una struttura d'acciaio, chì hè ferma è affidabile, è migliurà a rata d'utilizazione di u spaziu è a variabilità.

Apertura di a porta:Ci sò porte rotulanti in lega d'aluminiu nantu à i lati manca è drittu di a casella di l'equipaggiu, chì sò ligeri è affidabili, è sò pocu rumore.

Sistema Elettricu

Una longa fila di luci d'avvertimentu esse aduprata davanti à u tettu (situatu à a cima di a cabina);

I lati superiori di u veiculu sò furnuti cù luci strobe;u latu più bassu stallatu cù segni di sicurità;

U putere di a sirena hè 100W;i circuiti di sirena, luce d'avvertimentu è luce strobe sò circuiti supplementari indipendenti, è u dispusitivu di cuntrollu hè stallatu in a cabina.


  • Previous:
  • Next: