• LIST-banner2

2022 Guangzhou International Emergency Safety Expo hè finita cun successu!

U 26 d'Agostu, a "2022 Guangzhou International Emergency Safety Expo" di trè ghjorni (denominata "2022 Guangzhou Emergency Expo") hè finita cù successu in Guangzhou Pazhou Poly World Trade Expo!

WechatIMG603

In solu 3 ghjorni, l'Expo d'Emergenza di Guangzhou 2022 hà ottenutu risultati fruttuosi in a discussione di u sviluppu di alta qualità è sanu di l'industria, dimustrà i successi di a custruzzione di gestione d'emergenza in a nova era, prumove e transazzioni di docking di l'affari domestici è stranieri, rinfurzendu a custruzzione. di a cultura di a marca corporativa, è a popularisazione di a cunniscenza è e cumpetenze di sicurezza d'emergenza.

Sponsorizatu da u Cumitatu Pruvinciale di Pruduzzione di Sicurezza di Guangdong è u Dipartimentu di Gestione di Emergenza Pruvinciale di Guangdong, è urganizatu da u Cumitatu Municipale di Produzione di Sicurezza di Guangzhou è l'Uffiziu Municipale di Gestione di Emergenza di Guangzhou A publicità di u travagliu "Cinque Progressi" hè ligata cù l'Esposizione di Risposta di Emergenza di Guangzhou 2022. , è sustene a forza di salvezza suciale cumpetenze prestazione è publicità di salvezza tematica prugramma culturale, da valore di salvezza, etica di sicurità, ricunniscenza di salvezza, vuluntà di salvezza, cuscenza di sicurità, cunniscenze di sicurità è cumpetenze di sicurità, etc.. In termini di publicità di sicurità, u "Cinque Progress "U travagliu serà prumuvutu in modu solidu per rinfurzà ancu a prevenzione di u risicu publicu, a cuscenza di l'emergenza di sicurezza è e capacità d'auto-salvazione è di salvezza mutuale, creanu una bona atmosfera per tutta a sucità per prestà attenzione è participà à u populu sanu, è s'impegna à migliurà a capacità di participazione suciale, a qualità di sicurità di u populu sanu è l'integrità suciale generale.livellu di sicurità.

WechatIMG585

Questa mostra riunisce quasi 600 cumpagnie da 9 campi principali di sicurezza d'emergenza, cumprese l'equipaggiu d'emergenza, a sicurezza di u focu, a prova di esplosione industriale, a prevenzione di l'epidemie, u salvamentu d'acqua, l'informatizazione d'urgenza, a prevenzione di u focu forestale, a galleria di tubi integrati sotterranei, è trè difese meteorologiche.Cù una superficie di 50 000 metri quadrati, parechje imprese principali in a sicurità di emergenza si sò riuniti per portà parechji ultimi prudutti innovatori à l'industria.U numaru di visitori hà righjuntu 33,727, è un totale di più di 120 media participà à u rapportu.

Un totale di 1,620 novi prudutti è 390 tecnulugia di punta sò stati presentati in questa mostra.Parlendu di e cose chjuche, sò un cappellu duru, un vestitu protettivu, una luce d'evacuazione, un hydrant di u focu, una barca di salvezza, è un veiculu di salvezza chì pò esse vistu in ogni locu in a nostra vita di ogni ghjornu.Escort;in generale, copre e tecnulugia novi è novi prudutti in i campi di gestione d'urgenza, scienza di sicurezza, educazione è furmazione, prevenzione di sicurezza, surviglianza è avvirtimentu precoce, dispusizione è salvata, etc. Hè per migliurà a capacità di avvisazione anticipata, risposta è dispusizione. di varii disastri è disastri.A cuscenza generale di a sicurità è l'alfabetizazione di sicurezza di tutta a sucità, è l'industria di custruisce una cità intelligente è sicura.

WechatIMG604

Sicondu e statistiche in situ di sta mostra, durante u periodu di esibizione di 3 ghjorni, u voluminu cumulativu di transazzione intenzionale di i fornitori è di i venditori hà righjuntu 2,3 ​​miliardi di yuan, chì hà prumuvutu assai a ricuperazione rapida di u mercatu di l'industria di emergenza in u Sud di a Cina è ancu. tuttu u paese, è hè statu evaluatu da espositori cum'è un capu internaziunale in u campu di a sicurità di emergenza.show flagship sessu.

In i prossimi deci anni, Guangzhou Emergency Expo ùn scurderà micca a so intenzione originale, intraprenderà a so missione, è custruisce una piattaforma di serviziu di mostra cumpleta chì serve u guvernu, u mercatu è l'imprese., per aiutà e marche d'emergenza chinesi per andà oltremare, per furmà novi vantaghji in a cooperazione internaziunale è a cumpetizione di e marche corporative d'emergenza chinesi, è per creà una mostra di classe mundiale cù influenza glubale.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022