• LIST-banner2

2022 Hannover International Fire Safety Exhibition hè finita cun successu |Aspettu di scuntràvi di novu in 2026 Hannover!

nutizie 31

 

INTERSCHUTZ 2022 hè ghjuntu à a fine sabbatu scorsu dopu à sei ghjorni di un calendariu strettu di fiera.

L'espositori, i visitori, i partenarii è l'urganizatori anu avutu una attitudine pusitiva versu l'avvenimentu.Davanti à l'aumentu di i disastri naturali è di e crisi umanitarii, è dopu à una pausa di sette anni, hè ora di riunite di novu cum'è industria è strategie per a futura prutezzione di i citadini.

 

nutizie 32

 

In u sfondate di scenarii di minaccia crescente, INTERSCHUTZ hè tenutu cum'è una mostra fisica offline per a prima volta in sette anni ", hà dettu u duttore Jochen Köckler, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Messe Hannover.Discutete suluzioni è espansione e rete internaziunali.Per quessa, INTERSCHUTZ ùn hè micca solu una mostra - hè ancu un shaper di architetture di sicurità sustinibili à una scala naziunale è glubale.

In più di l'altu livellu di l'internazionalizazione, più di 1,300 espositori da più di 50 paesi è regioni sò pieni di lode per a qualità di l'audienza di a mostra.

A 29th German Fire Fighting Days di l'Associazione German Fire Brigade (DFV) hè stata in parallelu cù INTERSCHUTZ 2022, chì hà cambiatu u tema di u dipartimentu di u focu da a sala di mostra à u centru di a cità cù una multitudine di attività.Dieter Roberg, Capu di a Brigata di Pompieri di Hannover, hà dettu: "Semu entusiasti di l'avvenimentu in u centru di a cità è a risposta enormosa in INTERSCHUTZ stessu.Hè ancu fascinante per vede i sviluppi tecnologichi chì anu accadutu in INTERSCHUTZ dapoi 2015. Ci sentimu Orgogliosi chì Hannover hà tornatu capaci di accoglie u ghjornu di u focu Germanu è INTERSCHUTZ, facendu a "City of Blue Light" per una settimana sana.Aspittemu assai di a prossima Mostra Internaziunale di Sicurezza di u focu di Hannover in Hannover.

 

nutizie 36 nutizie 33

U tema core di a mostra: digitalizazione, difesa civile, sviluppu durevule

In più di a prutezzione civile, i temi core di INTERSCHUTZ 2022 includenu l'impurtanza di a digitalizazione è a robotica in a risposta d'emergenza.I droni, i robot di salvezza è di u focu, è i sistemi per a trasmissione è a valutazione in tempu reale di l'imaghjini, i video è i dati operativi eranu tutti in mostra à u spettaculu.U duttore Köckler hà spiegatu: "Oghje, i dipartimenti di u focu, i servizii di salvezza è l'urganisazioni di salvezza ùn ponu micca fà senza suluzioni digitale, chì facenu l'operazioni più veloci, più efficaci è soprattuttu più sicure".

 

nutizie 34

Per l'incendii forestali devastanti in Germania è in parechji altri lochi, INTERSCHUTZ discute strategie di lotta di u focu forestale è mostra i mutori di u focu currispundenti.I sperti predicanu chì in i prossimi anni, u cambiamentu climaticu glubale porta sempre più à una situazione in l'Europa Centrale simile à quella di più paesi in u Sud.I disastri naturali ùn cunnosci micca cunfini, per quessa hè più impurtante chè mai di custruisce rete, scambià esperimenti è sviluppà novi cuncetti di prutezzione civile à traversu e fruntiere.

A sustenibilità hè u terzu tema chjave di INTERSCHUTZ.Quì, i veiculi elettrici ponu chjaramente ghjucà un rolu più grande in i dipartimenti di u focu è i servizii di salvezza.Rosenbauer presenta a prima mundiale di "Electric Panther", u primu camion di focu di l'aeroportu elettricu in u mondu.

A prossima fiera INTERSCHUTZ è novu mudellu di transizione per 2023

U prossimu INTERSCHUTZ hà da esse in Hannover da 1-6 di ghjugnu 2026. Per accurtà u tempu à a prossima edizione, Messe Hannover hè pianificatu una seria di "mudelli di transizione" per INTERSCHUTZ.Cum'è un primu passu, una nova mostra sustinuta da INTERSCHUTZ serà lanciata l'annu prossimu."Einsatzort Zukunft" (Missione Futura) hè u nome di a nova mostra, chì si ferà in Münster, Germania, da u 14 à u 17 di maghju 2023, in cunjunzione cù u foru summit urganizatu da l'Associazione Tedesca di Proteczione di u focu vfbd.

 

nutizie 35


Tempu di post: Jul-19-2022