• LIST-banner2

Mantenimentu di ogni ghjornu di i camioni di u focu

I camioni di u focu ponu spray l'acqua sottu una certa pressione, chì ghjoca un rolu assai impurtante in a lotta di u focu.Se vulete avè una vita di serviziu più longa, duvete fà un bonu travagliu di mantenimentu di ogni ghjornu quandu ùn hè micca in usu.U mantenimentu accumulatu pò allargà a vita è riduce l'occurrence di certi fallimenti.Cumu duvemu fà u mantenimentu di ogni ghjornu?

1, Mantenimentu staghjunali.Divisu in stagione di piovosa è stagione secca:

1).In a staghjoni di chiuvuta, i freni deve esse bè mantenutu, in particulare i freni unilaterali deve esse esclusi.I freni sò più duru è più liscia di u solitu.

2).In a stagione secca, u sistema di l'acqua di frenu deve esse cumplettamente funziunale.Quandu corre una longa distanza, fate attenzione à aghjunghje l'acqua di goccia;a cintura di u fan hè impurtante.

2, u mantenimentu iniziale di guida.

Assicuratevi chì i varii indicatori luminosi sò accesi è e funzioni sò in boni cundizioni.A sirena è a piattaforma intercom funzionanu nurmale, è e luci di a polizia sò accese, girate è lampendu.Diversi strumenti di u camion di u focu sò travagliendu nurmale.A pompa d'acqua mantene u burro abbundante.Verificate se i viti di u sistema tutale di l'arburu rotativu sò allentati.

3, mantenimentu di rutina.

1).I camioni di u focu in a preparazione di cummattimentu deve esse pressu l'aria per una guida sicura.Verificate u barometru dopu un pocu tempu per vede s'ellu a pressione di l'aria hè in una guida sicura.Aduprate un sapone d'alta cuncentrazione è l'acqua in polvere di lavare, è utilizate una spazzola per pittura nantu à a trachea.Se ci sò bolle, prova chì ci hè una fuga d'aria, è deve esse rimpiazzata in u tempu.Vicinu à a pompa maestra, ascolta u sonu per a fuga di l'aria, o applicà acqua saponata per vede s'ellu ci sò bolle in i buchi di l'aria restante.Se ci hè una fuga d'aria, verificate a molla di u cilindru maestru è l'anellu di sigillatura, è rimpiazzà.

2).Mantene a pressione di l'aria di e quattru roti abbastanza è uguali.A maiò parte di u pesu hè nantu à a rota posteriore.U modu faciule hè di chjappà u pneumaticu cù un martellu o una barra di ferru.Hè normale chì u pneumaticu hà elasticità è vibrazione.À u cuntrariu, l'elasticità ùn hè micca forte è a vibrazione hè debule, chì significa pressione di l'aria insufficiente.Assicurà abbastanza oliu, acqua, elettricità è gasu.

4, mantenimentu di parcheghju.

1).Quandu u camionu di u focu ùn si move, deve esse carricu spessu.Hè una vittura di benzina chì deve tirà l'acceleratore bè, è hè megliu per vede chì u metru di carica hè carcu positivamente.Hè cunsigliatu di carricà più di deci minuti dopu ogni principiu.

2).Quandu u veiculu si ferma in u locu, verificate s'ellu ci hè oliu goccia in terra è s'ellu ci hè oliu in terra.S'ellu hè necessariu di verificà se i viti sò allentati, verificate a guarnizione se ne necessariu.

5, mantenimentu regulare.

1).Eseguite un mantenimentu regulare di quattru roti, imburramentu, oliu di mutore è rimpiazzamentu d'oliu per ingranaggi.

2).Sia chì a bateria hè carica, soprattuttu quandu a bateria scade, fate attenzione à rimpiazzà.

U mantenimentu di ogni ghjornu di i camioni di u focu pò esse divisu in parechje categurie.Durante u mantenimentu, duvemu ancu pulizziari in tempu per mantene i veiculi puliti.Inoltre, più inspezioni deve esse fattu quandu ùn sò micca in usu, in particulare e parte chì sò propensi à fallimentu deve esse rinfurzata per prevene fallimenti.


Tempu di Postu: Dec-02-2022