• LIST-banner2

Cuurdinazione diversificata di i camioni di u focu per u succorsu di disastru

Quandu tutti parlanu di i camioni di u focu, a prima reazione hè di spegne u focu.In fatti, i camioni di u focu ùn sò micca solu per u focu, ma ponu ancu esse usatu in parechje situazioni.

Cumminazione di schiuma-polvere

I camioni di u focu cù altre armi è l'equipaggiu sò usati cum'è siti di u focu, è sò ancu usati in cunghjunzione cù dui tipi di camioni di u focu per cuntrullà raghjone u focu in certi siti di focu cumplessi.

Si pò estingue i gasi infiammabili, gasi infiammabili, solventi, è l'incidenti di l'incendiu di l'equipaggiu elettricu induzione, è pò ancu esse usatu per i tipi cumuni di incendi, ma un gran numaru di incendi sò usati in incendi più cumplessi è risicatu, chì sò cumuni in varii chimichi. piante.Usina di trasfurmazioni di l'ingegneria elettrica.

Elevazione - Cumminazione di sicurezza di u focu

Ci sò parechji grattacieli in i grandi cità cuntempuranee, ma i camioni di u focu di basa ùn ponu micca travaglià in altitudine alta.In generale, l'edificazioni residenziali è l'edifici d'uffizii sò propensi à accidenti di u focu.Per quessa, ci sò parechji tippi di camioni di u focu chì cooperanu cù l'altri per luttà contra i disastri.

Intrappulatu in u salvamentu di u persunale - camion di u focu di scala

Coopera cù a tavola rotativa di u secchio di l'elevatore è l'attrezzatura di u focu secondu a scala telescopica cumuna, ragiunate spegne u focu in l'area induve u persunale hè intrappulatu, è salva u persunale in modu sicuru, in modu di realizà una lotta rapida di u focu.

U focu rapidu di machini è equipaghji residenziali d'altitudine - camioni di u focu per e plataforme di serviziu di operazione ascendente

Sicondu e piattaforme di elevazione elettrica grande è mediana, i pompieri cooperanu l'un à l'altru per fà a lotta di u focu, soprattuttu per l'accidenti di u focu chì implicanu edifici multi-piani, equipaghji stalwart, è tanki di almacenamentu d'oliu.Inoltre, pò ancu salvà i travagliadori intrappulati, ma hè soprattuttu utilizatu per a machina residenziale alta.Attrezzatura per u focu rapidu.

Stingu u focu da u mondu esternu à un locu altu - alzate u camion di focu gushing

Sicondu a cumminazzioni di u boom telescopicu è a tavola rotativa, i pompieri cooperanu cù i pompieri per eseguisce spewing fire fighting.Stu tipu di lotta di u focu hè adattatu per a lotta rapida di u focu di u focu esternu in lochi alti.

WechatIMG376

3. Sicurezza di u focu chjave hè in linea cù l'usu cumminatu

1. Cuuperazione d'urgenza

Fornitura immediata di spegnimentu di u focu di notte è ingegneria elettrica - illuminazione camion di focu

Dotatu di torri di illuminazione di ascensore fissu è apparecchi di illuminazione mobili per furnisce l'illuminazione per l'estinzione notturna è u travagliu di salvezza, è ancu cum'è un alimentazione di commutazione temporale in a scena di u focu.

Strumenti speciali per l'equipaggiu di salvezza d'emergenza - camion di focu di l'equipaggiu di salvezza d'emergenza

Dotatu di varii equipaghji di salvezza di salvezza di u focu, machini è equipaggiu di prutezzione di sicurezza speciale, arnesi di demolizione di sicurezza di u focu, rilevatori di pianificazione di fonti di u focu, ecc.

E materie prime per a lotta di u focu sò dispunibuli subitu - i camioni di u focu di l'alimentazione è i camioni di u focu di u liquidu

U fronte hè dotatu di un grande cisterna di almacenamentu d'acqua spaziale cum'è un veiculu di salvezza per l'alimentazione elettrica in a scena di u focu;l'ultimu hè dotatu di un cisterna di liquidu di schiuma è un equipamentu di pompa di liquidu di schiuma, chì hè utilizatu cum'è veiculu di gestione logistica per equilibrà l'offerta è a dumanda di liquidu di schiuma in a scena di u focu.

Investigazione in situ è ​​evacuazione di u fumu - investigazione di i camioni di u focu è i camioni di u focu di u sistema di u fumu

L'anzianu intraprende una investigazione in situ di incendi, crimini illegale è altri, ghjoca u rolu di l'investigazione tecnica è l'investigazione di disastri naturali in u focu, è hà un effettu enormu nantu à u travagliu di ogni ghjornu di luttà di disastri dopu.

L'ultime hè rispunsevuli di a lotta di u focu è di l'evacuazione di u fumu pisanti in u locu di u focu per chì i bomberi ponu entre in l'edifiziu per fà u focu è u salvamentu.In l'ingegneria sotterranea è l'edificazioni di l'ingegneria di riunione è partizione, i camioni di u focu di basa anu bisognu di cooperà cù i camioni di u focu di u sistema di scarico di fumu per luttà contra i disastri.

Harmony guide - guida di cumunicazione camion di focu

Dotatu di parechji equipaghji di cumunicazione cum'è stazioni di radiu, telefoni, altoparlanti è cumunicatori, hè rispunsevule per a guida di pianificazione di a produzzione è l'assignazione raziunale di salvezza durante u salvataggio di a scena di u focu.Hè u marescialu di salvezza di a scena di u focu.

2. Scenari unichi cooperanu cù l'altri

Incidenti d'incendiu maiò è sollievu di disastru in u locu di fuga di sustanzi chimichi periculosi - tanki di focu

A causa di a so debule controllabilità, u costu altu è u cunsumu di carburante altu, i tanki di u focu sò rari.In ogni casu, per via di a so armatura grossa è a forza motrice forte, pò entra è esce da incendi maiò è perdite di certi sustanzi chimichi periculosi in u locu.

Tippu speciale di l'aeroportu - camion di focu di l'aeroportu

Ci sò i camioni di u focu di l'aeroportu è i camioni di u focu di l'aeroportu.L'anzianu hà una alta cuntrullabilità è pò ghjunghje rapidamente à l'aeroportu ardente in l'aeroportu è cuntrullà raghjone a diffusione di u focu.L'ultime hè rispunsevule per l'extinzione di u focu è u salvezza di u persunale dopu l'incidentu.A causa di i standard unichi di l'incendiu di l'aeroportu, u camion di u focu hà prestazioni eccellenti di maneggevolezza è e caratteristiche di u veiculu off-road, è pò eseguisce l'estinzione di u focu durante l'interu prucessu di guida.Differenza evidente.

U sopra hè a distinzione trà i camioni di u focu utilizati in lochi inaccessibili.In l'applicazioni pratiche, duvemu sceglie u tipu più adattatu di camion di u focu secondu a situazione per ottene u megliu effettu anti-disastru.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022