• LIST-banner2

Avete pulitu u vostru camion di u focu?

Scene di u focu espone i rispondenti d'emergenza, i so equipaghji di u focu, l'apparecchi di respirazione di l'aria è i camioni di focu à una larga gamma di contaminanti chimichi è biologichi.
U fumu, a fuliggine è i detriti ponenu una minaccia potenzialmente mortale di cancru.Sicondu statistiche incomplete, in i Stati Uniti, da u 2002 à u 2019, i cancers occupazionali causati da questi inquinanti rapprisentanu dui terzi di i pompieri chì sò morti in turnu.
In vista di questu, hè assai impurtante per a brigata di u focu per rinfurzà a decontaminazione di i veiculi di u focu per prutege a salute di i bombe.In questu articulu, avemu da presentà cumu per decontaminate scientificamente i veiculi è l'arnesi di u focu.
Chì ghjè a decontaminazione di i camioni di u focu?
A decontaminazione di i camioni di u focu si riferisce à u prucessu di lavà accuratamente u veiculu è diversi equipaghji in u situ di salvezza, è poi traspurtate l'equipaggiu contaminatu à a stazione di u focu in una manera chì a mantene isolata da e persone.L'obiettivu hè di minimizzà l'esposizione in corso à i carcinogeni è u risicu di contaminazione incruciata, sia in a cabina di u camion di u focu sia attraversu diversi equipaghji di u focu.I prucessi di decontaminazione per i camioni di u focu implicanu l'internu è l'esterno di u veiculu.
Decontaminazione di a cabina di camion di u focu
Prima, una cabina pulita hè critica, cum'è tutti i pompieri assignati à e missioni di salvezza pianificanu salvate da a cabina, è viaghjanu in camioni di u focu da è da a scena.Per prutege a salute è a sicurità di i pompieri, a cabina deve esse liberata quant'è pussibule da u polu è di i battìri, è ancu di potenziali carcinogeni.Questu hè bisognu chì l'internu di i camioni di u focu sia liscia, resistente à l'umidità è faciule da pulisce.
A pulizia regulare di l'internu di i camioni di u focu pò esse fatta in una stazione di focu è si compone di dui passi:
In u primu passu, tutte e superfici di l'internu di i veiculi sò pulite da cima à fondu, usendu sapone o altri detergenti adattati è acqua per sguassà fisicamente a terra, i batteri o altre sustanzi dannusu.
In u sicondu passu, i superfici interni sò sanitizzati per tumbà ogni bacteria restante.
Stu prucessu ùn deve esse micca solu cumpunenti strutturale cum'è e porte internu, pareti, pavimenti è sedi, ma tuttu ciò chì i bomberi sò in cuntattu cù (touchscreens, intercoms, headsets, etc.).
decontaminazione esterna
A pulitura di l'esterno di un camion di u focu hè stata longa una parte di rutina di u travagliu di u dipartimentu di u focu, ma avà u scopu di una pulizia curretta hè più cà solu l'estetica.
Per minimizzà l'esposizione à l'inquinanti è i sustanzi tossichi in a scena di u focu, ricumandemu chì a brigata di u focu pulisce u camion di u focu dopu ogni missione o una volta à ghjornu, secondu a pulitica di gestione è a frequenza di a missione di ogni dipartimentu di u focu.
Perchè a decontaminazione di i camioni di u focu hè critica?
Per un bellu pezzu, i dipartimenti di u focu ùn anu micca cunnisciutu i periculi di l'esposizione à e tossine.In fattu, Firefighters Cancer Support (FCSN) descrive un ciculu di contaminazione pervasiva:
Firefighters - più prubabile di esse esposti à i contaminanti in a scena di salvezza - stow l'attrezzi contaminati in a cabina è tornanu à a stazione di u focu.
I fumi periculosi ponu riempie l'aria in a cabina, è e particelle ponu esse trasferite da l'equipaggiu contaminanti à a superficia interna.
L'equipaggiu cuntaminatu serà sviatu à a casa di u focu, induve cuntinuerà à emette particulate è tossine di scarico.
Stu ciculu mette tutti in u risicu di l'esposizione à i carcinogeni, micca solu i pompieri in scena, ma quelli di u focu, i membri di a famiglia (perchè i pompieri senza sapè portanu carcinogeni in casa), è tutti quelli chì visitanu e persone in a stazione.
Un studiu realizatu da l'Associazione Internaziunale di Fire Fighters hà scupertu chì i guanti tendenu à esse più impuri cà i vestiti di u focu."A decontaminazione di rutina di i veiculi pare chì riduce assai contaminanti", i circadori raportanu.
In sintesi, a decontaminazione di l'equipaggiu di u focu da i bombe pò aiutà à prutege i bombe da i contaminanti à a maiò parte.Pigliamu l'azzione attiva è dà à i vostri camioni di u focu una lavagna pulita!


Tempu di Postu: Feb-01-2023