• LIST-banner2

Quantu sapete di i camioni di u focu

Camioni di u focu, cunnisciutu ancu u focucumbattimentucamions, riferite à i veiculi spiciali usati principalmente per i travaglii di risposta à u focu.I dipartimenti di u focu in a maiò parte di i paesi, cumpresa a Cina, l'utilizanu ancu per altri scopi di salvezza d'emergenza.

I camioni di u focu ponu trasportà i pompieri à i siti di disastru è furnisce elli cù parechje strumenti per missioni di succorsu di disastru.

I camioni di u focu muderni sò generalmente dotati di scale d'acciaio, pistole d'acqua, estintori portatili, apparatu di respirazione autònuma, vestiti protettivi, arnesi di demolizione, arnesi di primu aiuti è altri equipaghji, è alcuni sò ancu equipati di grande equipaggiu di estinzione d'incendiu cum'è cisterna d'acqua. , pompe, è dispusitivi di spegnimentu di u focu in schiuma.Tipi cumuni di camioni di u focu includenu i camioni di u focu di u cisterna d'acqua, i camioni di u focu in schiuma, i camioni di u focu di a pompa, i camioni di u focu di a piattaforma elevata è i camioni di u focu di a scala.

Oghje, i camioni di u focu sò sempre più specializati.Per esempiu, i camioni di u focu di diossidu di carbonu sò usati per luttà cù u focu cum'è l'equipaggiu preziosu, strumenti di precisione, reliqui culturali impurtanti è libri è archivi;i camioni di u focu di l'aeroportu sò dedicati à u salvamentu è u salvamentu di u focu di l'aeronautica;accensione di u focu di u focu A vittura furnisce l'illuminazione per a lotta di u focu è u travagliu di salvezza di notte;U camion di u focu di u fumu hè particularmente adattatu per a lotta di l'incendii in edifici sotterranei è magazzini.

Ci sò parechji tippi di camioni di u focu cù funzioni cumplessi, chì ponu esse classificate secondu diversi standard.Sicondu a capacità di trasportu di u chassis di i camioni di u focu, sò classificati in camioni di focu in miniatura, camioni di focu ligeri, camioni di focu mediu è camioni di focu pisanti;secondu a struttura di l'apparenza, ponu esse divisi in camioni di focu à un ponte,doppiu pontecamiò di u focu, pianu capu camion de pompiers, pointécapucamiò di u focu;sicondu u focu spegneer, Si pò esse divisu in cisterna di l'acqua, camion di u focu in polvere secca è camion di focu di scuma.pò esse divisu in e seguenti categurie:

AereeCamion di u focu di scala

Ucamion hè dotatu di una scala telescopica, cù un turntable di secchio elevatore è un dispositivu di spegnimentu di u focu, per i pompieri per cullà per spegne l'incendii è salvate e persone intrappulate, è hè adattatu per a lotta di u focu in edifici alti.

3269c056bbac37d475b5f06665903fbc

Aeree camion de pompier à piattaforma

Ci hè una grande piattaforma di elevazione idraulica nantu à ucamion per i pompieri per cullà per luttà contra l'incendii in edifici alti è cisterna d'oliu, è salvà e persone intrappulate.

图片2

Camion di u focu rispunsevuli di certe operazioni tecniche speziali di u focu fora di u focu, cumprese:

Camion di focu di cummandu di cumunicazione

Ucamion hè dotatu di radiu, telefunu, amplificatore è altre equipaghji di cumunicazione, chì ponu esse aduprati da u cumandante di u campu di u focu per dirigisce a lotta di u focu, u salvezza è a cumunicazione.

图片3

L'illuminazione di u camion di u focu

Ucamion hè principarmenti dotatu di generazione di energia, generatori, torre di illuminazione di elevazione fissa, lampade mobili è equipaghji di cumunicazione.Fornisce illuminazione per u travagliu di u focu è di salvezza di notte, è serve ancu com'è fonte di energia temporale per a scena di u focu, è furnisce l'electricità per l'equipaggiu di cumunicazione, di trasmissione è di demolizione.

图片4

Camion di focu di salvezza d'emergenza

Ucamion hè dotatu di diversi equipaghji di salvezza di u focu, equipaggiu di prutezzione speciale per i pompieri, arnesi di demolizione di u focu è rilevatori di fonti di focu.Hè un camion di focu dedicatu per i travaglii di salvezza d'emergenza.

图片5

Camion di u focu di l'acqua

A caratteristica hè chì hè dutatu di un cisterna d'acqua di grande capacità è hè dotatu di un sistema di pompa di u focu.Hè aduprata cum'è un veìculu di salvezza per l'approvvigionamentu d'acqua in u locu di u focu, è hè adattatu per i zoni di a seca è a mancanza d'acqua.

图片6

Camion di focu di pruvista di liquidu

L'equipaggiu principali nantu à ucamion hè u tank di liquidu di schiuma è u dispusitivu di pompa di liquidu di schiuma.Hè un veiculu di salvezza apposta per furnisce u liquidu di schiuma à a scena di u focu.

图片7

Camion di focu di salvezza di l'aeroportu

Havi una manuvrabilità assai bona.Dopu avè ottinutu l'alarma di l'accidentu di l'aereo, a vittura pò guidà à u locu di l'incidente estremamente rapidamente, spruzzate spuma d'acqua ligera nantu à a parte di u focu di l'aviò, impediscenu a diffusione di u focu, è vince u salvamentu estremu per l'aeroportu di back-up. camiò di u focu di salvezza.tempu preziosu.

图片8

Equipamentu camion de pompiers

Hè aduprata per trasportà diversi equipaghji di u focu è l'accessori cum'è i tubi di aspirazione di u focu, i tubi di l'incendiu, l'interfaccia, l'arnesi di demolizione è l'equipaggiu salvatore à a scena di u focu.

图片9


Tempu di Postu: Aug-15-2022