• LIST-banner2

Cumu impedisce chì i camioni di u focu scappanu

U camion di u focu ùn deviarà micca sottu a guida normale.Se u camion di u focu sempre devia à a diritta durante a guida, chì deve esse fattu?In a maiò parte di i casi, a deviazione pò esse risolta fendu l'allinjamentu di quattru roti, ma se fate l'allinjamentu di quattru roti S'ellu ùn pò esse risoltu, deve esse causatu da altre ragioni.U pruprietariu di u mutore di u focu pò truvà u mutivu da i seguenti aspetti:

1. A pressione di pneumatici in i dui lati di u camion di u focu hè diversu.

A differente pressione di i pneumatici di u camion di u focu farà a dimensione di i pneumatici sfarente, è inevitabbilmente scapperà durante a guida.

2. I mudelli di pneumatici in i dui lati di u camion di u focu sò diffirenti o i mudelli sò diffirenti in prufundità è altezza.

Hè megliu aduprà u listessu tipu di pneumatici nantu à tutta a vittura, almenu i dui pneumatici nantu à l'assale di fronte è di l'assale posteriore deve esse uguali, è a prufundità di u tread deve esse a stessa, è deve esse rimpiazzata s'ellu supera u limite di usura.

3. L'ammortizzatore di fronte falla.

Dopu chì l'ammortizzatore di fronte fallisce, e duie sospensioni, una alta è l'altra bassa, sò stressati in modu irregolare durante a guida di u veiculu, facendu chì u camionu di u focu scappa.U tester speciale di l'ammortizzatore pò esse usatu per detectà l'ammortizzatore è ghjudicà a qualità di l'ammortizzatore;U disassemblamentu incondizionatu pò esse ghjudicatu da stretching.

4. A deformazione è l'ammortizazione in i dui lati di a primavera di l'ammortizzatore di fronte di u camion di u focu sò inconsistenti.

A qualità di a molla di l'ammortizzatore pò esse ghjudicata pressendu o paragunendu dopu u disassemblamentu.

5. L'usura eccessiva di i cumpunenti di u chassis di u camion di u focu hà spazii anormali.

U capu di sfera di u tirante di sterza, a manica di gomma di u bracciu di supportu, a manica di gomma di a barra stabilizzatrice, etc. sò propensi à spazii eccessivi, è deve esse verificatu currettamente dopu à alzà u veiculu.

6. A deformazione generale di u quadru di camion di u focu.

Se a diffarenza di distanza da i dui lati hè troppu grande è supera a gamma massima permessa, pò esse verificata misurandu a dimensione.S'ellu supera u range, deve esse currettu cù una tavola di calibrazione.

7. U frenu di una certa rota hè pocu tornatu è a separazione ùn hè micca cumpleta.

Questu hè equivalente à applicà una parte di u frenu in un latu di a rota in tuttu u tempu, è u veiculu inevitabbilmente scapparà durante a guida.Quandu si cuntrolla, pudete sente a temperatura di u hub di a rota.Se una certa rota supera assai l'altri roti, significa chì u frenu di sta rota ùn torna micca bè.


Tempu di Postu: Apr-14-2023