• LIST-banner2

Cumu applicà bè un camion di u focu

We crede chì tutti sà chì i camioni di u focu sò usati per a lotta di u focu è l'aiutu di disastru, ma in parechji paesi, i camioni di u focu sò ancu usati per altre attività di emergenza.In realità, l'aiutu di disastru hè cumplicatu in u locu, è i tipi indipendenti di camioni di u focu ùn ponu micca fà tutti i travaglii di ogni ghjornu.Per quessa, una varietà di piani d'applicazione currispondenti per i camioni di u focu multi-tipu emerge da u tempu à u tempu.

I primi è più basi di i camioni di u focu cuntimpuraniu sò basualmente equipati cù scale d'acciaio, pistole d'acqua d'alta pressione, extinguishers in manu, apparatu di respirazione autonomu, vestiti protettivi, arnesi di demolizione, arnesi speciale di salvezza, etc. esse equipatu di cisterna d'acqua è pompe centrifughe., l'attrezzatura di u focu in plastica spuma è altri dispusitivi automatichi per l'extinzione di u focu grande è mediu.

Per l'incendii cunvinziunali, i camioni di u focu di u cisterna di l'acqua pò esse aduprati per a lotta di u focu sicondu i cisterna d'acqua di grande spaziu è pompe d'acqua d'alta pressione o cannoni d'acqua di focu.In ogni casu, cù u sviluppu cuntinuu di l'alta tecnulugia, solu l'acqua hè aduprata cum'è materie prime per a lotta di u focu.L'equipaggiu ùn hè chjaramente micca abbastanza.

I pianti di trasfurmazioni chimichi ùn deve micca esse extinguitu cù l'acqua, ma deve esse cuparti di sabbia;i grattacieli ùn ponu esse spenti cù solu camioni di u focu di u cisterna di l'acqua, perchè anu un camion di u focu di scala;l'accidenti di u focu chì implicanu l'accidenti di l'aviò sò ancu equipati di aeroporti prufessiunali.per incendi in machini preziosi è attrezzature, strumenti, antichità chjave, libri è archivi, etc., hè necessariu esse più tecnicu è prufessiunale.

WechatIMG350

1. Spegne rapidamente u focu in i lochi urbani

Aduprate u focu di u focu per spegne rapidamente u focu - pump fire truck

Tipi relativamente simplici di camioni di u focu sò soprattuttu usati per a lotta di u focu in i zoni urbani.Quandu s'applicanu, anu da esse assuciatu cù l'idranti di u focu in situ o l'acqua chì assorbe l'acqua per a lotta di u focu.Puderanu ancu esse aduprati cum'è veìculi d'equipaggiu d'acqua senza torre per altri camioni di u focu.

Stoccate è move e risorse d'acqua per spegne rapidamente u focu - Camion di focu di u cisterna di l'acqua

Hè un veìculu di u focu essenziale per a brigata di u focu è u postu di u focu di l'urgani di sicurezza publica.Perchè u veiculu hè equipatu di risorse d'acqua separati, pò esse realizatu travaglii simplici è separati di u focu ogni ghjornu in i zoni cù poca acqua, è pò esse usatu cum'è equipamentu d'approvvigionamentu d'acqua senza torre è equipaggiu di trasportu in a scena di u focu.Viaghju in linea d'acqua.

2. Salvà rapidu à a scena di u focu unica

U liquidu inflammable extingue rapidamente u focu - camion di focu di plastica spuma

U camion di u focu di plastica di schiuma hè un veiculu di u focu necessariu per a brigata di u focu prufessiunale tecnicu in e grande cità.Hè adattatu per l'estinzione di incidenti di focu liquidu inflammable è inflammable.Hè assai adattatu per extinguishing accidenti di focu di petroliu crudu.Hè aduprata in cumpagnie d'equipaggiu petrochimicu, porti di pipeline di petroliu è aeroporti.U camion di u focu hè necessariu.

Ottene l'effettu di a lotta di u focu secondu l'eccellente prestazione tecnologica di a plastica spuma.(Plasti spumati anu una densità bassa, una bona fluidità, una forte continuità, una forte resistenza à l'ardore, un trasferimentu di calore poveru, è una alta aderenza. Plastica spuma pò esse spruzzata durante a lotta di u focu per copre rapidamente l'uggetti ardenti. Sicondu a barriera di vapore inflammable, A trasmissione di gasu è u valore caloricu per ottene u scopu di a lotta di u focu)

U liquidu non-aqueous extingue rapidamente u focu - camion di focu di scuma à alta espansione

Cù u rapidu sviluppu di u sviluppu ecunomicu, a tecnulugia di u focu hè ancu aghjurnata.A lotta di u focu in schiuma d'altu tassu hè un novu tipu di tecnulugia d'alta efficienza è low-cost.A scuma d'alta velocità hè una spezia di scuma di gas per l'equipaggiu meccanicu, chì hà assai migliuratu e proprietà di cumbattimentu di u focu cumparatu cù a scuma di tassu bassu è mediu.Aduprà una grande quantità di schiuma di poliuretano, una resistenza eccellente à u focu, una densità più bassa è una fluidità più forte per a lotta di u focu., è u listessu cum'è u camion di u focu di plastica di scuma precedente, secondu a funzione chjusa, a funzione di vapore, a funzione di rinfrescante d'acqua chì si sovrappone à l'altru per ottene u scopu di a lotta di u focu.

WechatIMG351

Estinzione di u focu raghjone è rapidu in i zoni induve si trovanu tubi di biblioteca, musei storichi, è machini è equipaghji d'alta precisione - camioni di focu CO2.

A cullizzioni di libri in u tubu di a biblioteca è i preziosi cullezzione in u museu di storia sò a ricchezza spirituale di e persone.In più di l'estinzione immediata di l'accidenti di u focu, hè necessariu di mantene tali oggetti quant'è pussibule.Inoltre, ci sò ancu costi per fà certi strumenti è metri.S'ellu hè troppu altu o l'equipaggiu hà una funzione chjave, deve esse priorità per mantene quandu u focu hè extinguitu.

Dunque, i piani di salvezza di u focu passatu ùn pudianu ghjunghje u scopu, è i camioni di u focu CO2 deve esse natu da u tempu à u tempu.Forsi avà i extinguishers CO2 sò tutti appiicazioni à grande scala.Perchè u gasu liquidu ùn ignite è micca brusgiatu, ùn hè micca cunduttivu è micca corrosivo.U tempu di digerisce è assorbe assai calore, per ottene u scopu di rinfrescante rapidu.Inoltre, ùn hè micca faciule di distrughje l'uggetti altru ch'è i materiali ardenti.Parechje CO2 overflowing diluterà u cuntenutu di l'acqua di l'ossigenu liquidu, per ottene u scopu di a lotta immediata di u focu.

 

U focu rapidu di l'incendii di l'equipaggiu elettricu à induzione - camion di focu in polvere

 

Stu tipu di camion di u focu hè u focu supplementu per u camion di u focu di plastica spuma, è a lotta di u focu aghjurnata per l'equipaggiu di generatore di gas inflammable è induzione, è hè adattatu per incidenti di incendi di pipeline chimiche di grande è mediana dimensione.

 

Sicondu l'usu di i volatili di a materia urganica in u polveru per luttà u focu, i strati di strati di terra vetru pò ancu esse pruduciutu à alta temperatura, è poi a barrera di l'ossigenu pò esse usata per sguillà u focu.Hè aduprata in i extinguishers à a listessa scala cum'è CO2, è hè unu di i extinguishers necessarii.

 

Diversi tipi di camioni di u focu sò usati in u salvamentu di l'accidenti di u focu in diversi scenarii, è a vita di ogni ghjornu hè di solitu complicata.Hè più ragiunate è efficaci à cunghjuntà diversi camioni di u focu per realizà compiti complicati di salvezza.

 


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022