• LIST-banner2

Camion di focu Howo autocaricante

U veiculu chì tira u bracciu di u modulu di salvezza d'urgenza hè cumpostu di chassis, sistema di ganciu di tiratura di bracciu è box d'equipaggiu di modulu. Hè assai integratu è autonomu, è pò risponde in modu indipindenti à salvataggi d'urgenza à grande scala in ogni mumentu, cum'è terremoti, colaps di edifici. , accidenti di trafficu cumplessu, etc., è ancu a capacità di diversi salvatichi cunvinziunali per esse utilizati principalmente per carica, scaricamentu è trasportu di moduli di salvata è salvata d'emergenza.

A scatula hè dotata di cassette d'utensili è carretti di diverse specificazioni, chì sò carricati cù tutti l'equipaggiu di salvamentu d'urgenza è modulu di salvezza acquistatu sta volta.A pianificazione hè unificata, chì risparmia spaziu, risparmia a manuvra di manipolazione, hè faciule da gestisce è migliurà l'efficienza.U corpu di scatula hè assuciatu cù u trolley di u modulu di salvezza è salvata d'emergenza, integrazione perfetta è alta manuvrabilità.

Paràmetri di u veiculu

Dimensioni di u veiculu : 9,6 metri x 2,51 metri x 3,85 metri
Cisternalunghezza * larghezza * altezza circa 6,2 metri x 2,5 metri x 2,5 metri A dimensione standard di utank pò esse fine aghjustatu secondu a dimensione di u chassis
Pesu tutale massimu permessu ≥ 12500 kg U pesu di u viotutankhè ≥ 3,000 kg, chì pò ragiunà accoglie un inseme cumpletu di l'equipaggiu di modulu di salvezza d'emergenza è hè faciule da coglie è postu.
quadru generale

U fasciu principale di u quadru internu hè custruitu da profili è rinfurzati da profili di tubu quadratu;Da u muru di a scatula frontale à l'estremità posteriore di a scatula, i cornici di metallo croce sò disposti ragiunamenti per sustene u tettu è u pianu di fondu in diagonale.

1. Box d'equipaggiu di modulu:

layout generale: chassis A trave hè dotata di equipaggiu di ganciu di bracciu idraulicu cumpletu, u corpu di scatula autocaricante è scaricamentu di u quadru generale, a struttura completa di a porta di persiane rolling da i dui lati, a parte inferiore hè u pedale di pede di piastra d'aluminiu modellata, è u custruitu. in strutture di illuminazione(tempu di illuminazione cuntinuu ≥ 6 ore).

Struttura:U quadru principale di a scatula hè saldatu cù l'acciaio d'alta resistenza, u fondu hè un assemblea di supportu integrale, a superficia di u pedale inferiore hè cuncepita cù un design anti-slip in piastra a scacchi in lega d'aluminiu, cù doppia funzione di serratura (meccanismo di serratura di cerniera è pin di serratura) , a parti suprana hè integralmente saldata L'internu hè divisu in parechji compartments secondu a funzione di l'equipaggiu, è u scheletru di i compartments hè fattu di tubi d'acciaio d'alta qualità.A pelle esterna hè saldata cù platti d'acciaio, u scheletru internu hè fattu di profili di lega d'aluminiu d'alta resistenza, cunnessi da bulloni integrati, a dimensione pò esse aghjustata, è a piastra di fondu hè fatta di platti di lega d'aluminiu.A scatula di l'equipaggiu hè disposta in modu compactu, fermamente clampatu è faciule d'utilizà.Aduprate apparecchi speciali chì sò a prova di ruggine, a prova di scossa, a prova di caduta è a prova di scratch per riparà l'equipaggiu di bordu (fissatu prima di a consegna).

Materiale:U quadru di a scatula di l'equipaggiu hè fattu di acciaio d'alta qualità, è a pelle è u quadru principale sò dipinti cù alta tecnulugia per rinfurzà a capacità anti-corrosione.A parte di saldatura hè ferma, pulita è plana;tutti i spazii sò chini di silicone è sigillati bè.Tutti i platti, i scheletri, i pezzi è e parti strutturali sò stati sottumessi à un strettu trattamentu anti-ruggine, è i profili d'aluminiu, i platti d'aluminiu è i platti a scacchi sò stati oxidati.

Dentru a casella di l'equipaggiu,vari rimorchi spiciali, racks rotanti, rimorchi arnesi di demolizione, cassetti, carretti, scatuli d'equipaggiu regulabile è altri meccanismi sò usati per mette è riparà diversi equipaghji è equipaghji, è ùn si movenu micca durante a carica, u scaricamentu è u trasportu.Dopu chì a casella di l'equipaggiu hè mudificatu, ùn affetterà micca u mantenimentu normale di i cumpunenti di u chassis cum'è rifornimentu di carburante, pulitura di u filtru di pipeline di u cisterna di carburante, rimpiazzà a batteria, l'elementu di filtru di carburante, u cisterna di secca, l'elementu di filtru d'aria è l'elementu di filtru diesel.

Porta di scatula: 1.A porta di a scatula di l'equipaggiu adopta una struttura ligera in lega d'aluminiu di alta qualità, chì hè flessibile in apertura è chjude, bona in sigillazione, bassa in rumore è bella in apparenza.Ci sò luci LED à l'esternu da i dui lati di u muru internu di ogni magazzinu chì cambianu automaticamente cù l'apertura è a chjusa di a porta di persiane rolling.Cintura, senza illuminazione zona cieca, a luminosità hè più grande di 10Lux.A porta di u roller hè chjusu da a palanca, è i chjusi sò stallati da i dui lati.U manicu è u pin di serratura sò durable è micca faciuli di deformazione.I slideways nantu à i dui lati di a porta di u roller shutter sò furmati in un tempu, è u tagliu è a saldatura sò pruibiti.Ferma in ogni pusizioni, è pudete aduprà una chjave per apre (ci hè abbastanza spaziu per u funziunamentu sicuru sottu a maniglia di apertura è chjusu di a porta di l'otturatore).

2. U metudu di almacenamentu di l'equipaggiu: i bastoni di supportu è i bastoni di estensione sò cullucati in cilindri di PVC, è u restu di l'equipaggiu hè soprattuttu guardatu in scaffali di metallo.Ogni scaffale hè fissatu à u quadru cù viti esagonali interni, in modu chì a pusizione pò esse aghjustata in sopra è in fondu.

3. A scatula hè dotata di 2 carretti chjuchi, ognunu cù una carica di ≥ 380 kg, cù a funzione di frenu di parcheghju.

4. Ci sò trè porte persiane rolling in u latu manca è dritta di a scatula, cù strisce piovana sopra, è i switches limite sò stallati in ogni porta.L'apertura di e porte di persiane attivarà l'illuminazione interna.

5. À a parte posteriore di a scatula, a porta flip deve esse capace di apre in sopra, è a larghezza di a porta deve esse ≥ 2,2 metri;ci hè un interruttore di limitu, è apre a porta di a tappa attivarà l'illuminazione interna;i dui anguli di a porta flip sò dotati di luci d'avvertimentu d'angle.

WechatIMG743    WechatIMG742

(A stampa hè solu per riferimentu)

6. A scatula di distribuzione di energia hè situata à u fronte di a scatula, è una bateria recargable cù assicuranza hè stallata in a scatula di distribuzione di energia;Quandu a tensione hè insufficiente, dui signali d'alarma, buzzer è luce, ponu esse emessi, è u buttone di illuminazione perifèrica, cuntrullà rispettivamente l'illuminazione interna è esterna;fora di a scatula, ci sò almenu ottu gruppi di illuminazione LED, u livellu di prutezzione hè IP66.

2. Parametri principali di u veiculu:

1. Dimensioni: 9600 × 2510 × 3850

2. Chassis: Sinotruk ZZ5357TXFV464MF1 6×4

3. Motore: MC11.44-60

4. Potenza massima: 341 kW

5. Wheelbase: 4600 + 1400mm

6. Emission standard: National VI

7. Vitezza massima: 95km / s Set u dispusitivu limitu vitezza comu nicissariu, a vitezza massima ùn trapassa 95Km / h, è a vitezza limitata ùn trapassa a vitezza massima permessa da a fabbrica di chassis;installà u frenu di scarico, a tecnulugia di frenu in u cilindru di u mutore è equipatu di rallentatore idraulicu.

8. Tire: U pneumaticu adopra pneumatici di filu d'acciaio radiale è u sistema di monitoraghju di a pressione di i pneumatici, è un pneumaticu di ricambio di a stessa marca è mudellu cum'è u pneumaticu di fronte originale, equipatu di catene di neve speciale, è equipatu di un sistema di regulazione di a pressione di pneumatici.

9. Pull arm system: (Hyward 14-53-S) massimu

3Parametri

Mudellu / tipu di mutore

mutore diesel MC11.44-60

putenza di u mutore

341 kW

Cab

Cabina originale T5G-M (posti 2 persone)

vitezza massima

95 km/h (cù un limitatore di velocità installatu)

interasse

4600 + 1400 mm

emissione

paese VI

trasmissioni

Trasmissione manuale Sinotruk HW25712XSTL, 12 marce avanti + 2 marce retromarcia

Assale anteriore / assi posteriore Carica ammissibile

35000kg (9000+13000+13000kg)

Sistema elettricu

Generatore: 28V/2200W

Batteria: 2×12V/180Ah

Sistema di carburante

Cisterna di carburante di 300 litri

Sistema di frenu

ABS (sistema di frenu anti-lock) è EBS (sistema di frenu cuntrullatu elettricamente), etc.;cunfigurà u sistema di stabilità di u corpu elettronicu ESP, stabilisce u dispositivu di limitu di velocità, a velocità massima ùn supera micca 95Km / h, assicuratevi chì a velocità limitata ùn supera a velocità massima permessa da a fabbrica di chassis;installà u frenu di scarico, a tecnulugia di frenu di u mutore in cilindru è equipatu di rallentatore idraulicu.

pneumatici

U pneumaticu radiale di filu è u sistema di monitoraghju di a pressione di i pneumatici sò furnuti cù un pneumaticu di scorta di a stessa marca è mudellu cum'è u pneumaticu frontale originale, equipatu di una catena di neve speciale, è un sistema di regulazione di a pressione di pneumatici hè stallatu.

 

Requisiti di prestazione di u chassis:

Avanzamentu di u produttu:

U chassis hè furnutu cù freni di discu di a rota di fronte, ABS (sistema di frenu anti-bloccatu) è EBS (sistema di frenu cuntrullatu elettricamente), etc.;Hè furnutu cù u sistema elettronicu di stabilità di u corpu ESP, è un dispositivu di limitu di velocità hè stallatu.A vitezza massima ùn trapassa 95Km / h, per assicurà chì a vitezza limitata ùn supera a velocità massima permessa da a fabbrica di chassis;installà u frenu di scarico, a tecnulugia di frenu in cilindru è equipatu di retarder idraulicu.U sedile posteriore hè dotatu di cinture di sicurezza, equipatu di 350MHz digitale-analogicu radio di veìculu dual-purpose (in linea cù i standard tecnichi PDT, cumpatibile cù a banda di frequenza speciale di emergenza 370MHz), 360 ° senza angolo cecu HD registratore di guida, radar di retromarcia è alta. -Immagine inversa di definizione (display di culore ≥ 7 inch), u registratore hà un almacenamentu di discu duru finu à 500G;u registratore di guida adopta a registrazione automatica di u segmentu, è u primu record pò esse sguassatu da ellu stessu dopu chì a carta di registrazione hè piena;riservà u cable di cunnessione radio di u veiculu 12V, u cable di carica 220V, è cunfigurà 24V à 12V è 24V Cunvertite à 220V inverter per facilità a stallazione di l'equipaggiu dopu;u pneumaticu adopta un pneumaticu radiale è un sistema di surviglianza di a pressione di i pneumatici, è hà un pneumaticu di scorta di a listessa marca è mudellu cum'è u pneumaticu frontale originale, equipatu di catene di neve speciale, è equipatu di sistema di regulazione di pressione di pneumatici.

4. Top loading:

1. Pull bracciu ganciu sistemu

1.1, Modellu: 14-53-S

1.2, Produttore: Hyward

1.2, Modu Drive: Hydraulic

1.2, pressione di travagliu ≥30MPa.

1.3.Capacità di carica è scaricamentu di l'autocaricamentu è di scaricamentu di u bracciu di pull: ≥14T

1.4.Quandu l'angolo trà l'assi cintrali è l'assi di u containeru hè ≥10 °, pò esse elevatu nurmale.

1.5.U tempu di scaricamentu di a scatula: 60s Tempu di travagliu di carica: ≤60s

1.6.Funzionamentu in cabina, guida Ci hè un sistema di cuntrollu di salvezza fora.

1.7.Dopu 100 volte di teste di prestazione di carica è scaricamentu, u mecanismu di carica è scaricamentu di u camion di u focu hà un rendimentu affidabile, è ùn ci hè micca anormalità in u ganciu di u bracciu.

Durabilità di u produttu:

funziunalità di cunfigurazione
L'acciaio S500MC / S600MC hè adupratu per e parti strutturali.
Cumpunenti idraulichi, cumpunenti elettrici, rivestimenti anti-ruggini, etc. sò tutti marchi impurtati, chì sò più stabili è affidabili.
Caratteristiche tecniche
Disegnu ligeru, alta forza strutturale, più carica pò esse caricata.
I pezzi chjave chì portanu a forza sò fatti di l'acciaio cast, chì hè più forte di l'altri prudutti.
Metudu di cuntrollu
Unità operativa di cabina.

WechatIMG745 WechatIMG746

2di un rifugiu di modulu di salvezza d'emergenza

Praticità

1.Disposizione generale: a trave di u chassis hè dotata di equipaghjamentu di ganciu di bracciu di tiro idraulicu cumpletu, u corpu di scatula autocaricante è scaricamentu di u quadru generale, a struttura completa di persiane rolling da i dui lati, a parte inferiore hè un pedale di piastra d'aluminiu modellatu, cù integratu. Impianti di illuminazione (tempu di illuminazione cuntinuu ≥ 6 ore).

2. Diversi rimorchi spiciali, racks rotanti, rimorchi d'arnesi di demolizione, cassetti, carretti, scatuli d'equipaggiu regulabile è altri meccanismi è varii equipaghji è attrezzi di l'equipaggiu sò stallati in a scatula di l'equipaggiu, chì ùn si move micca durante a carica, u scaricamentu è u trasportu.Dopu avè vintu l'offerta, a nostra sucietà rinfurzà a cumunicazione cù u cumpratore per assicurà chì ogni tipu d'equipaggiu sò posti in modu ragiunate è u tassu d'utilizazione di u spaziu hè ≥90%.

3.Requisiti: 2 scatuli di l'equipaggiu modulari, chì sò u modulu di salvezza d'acqua è u modulu di trasportu di barca (u modulu di barca pò accoglie u voluminu di 4 barche di gomma è 2 barche d'assaltu);u voluminu di i moduli rimanenti ponu ragiunà accoglie l'equipaggiu.Nisun equipamentu necessariu.

4. U modulu di l'equipaggiu hè furnutu cù una fonte di energia indipendente, è u modulu hà una bateria indipendente è una interfaccia di rete.Pò esse caricatu automaticamente quandu u veiculu hè in funzione / partendu, è u sistema di illuminazione in u modulu pò esse usatu per ≥6 ore.

WechatIMG748

5Trattamentu di a superficia

finisce: vernice rossa antiincendiu domestica di alta qualità.

Culore: A cabina è a carrozzeria sò rossi per u focu, u quadru di u chassis hè neru, i rimi sò d'argentu, è i parafanghi è i paraurti sò grisgi.

Stick 3M stickers riflettenti nantu à a parte posteriore è i lati di a vittura.

 

6Sistema elettricu (sicurezza di u produttu)

esigenze: e linee di u sistema elettricu sò chjaramente marcati, ogni filu hà un numeru separatu, e linee di u sistema elettricu di u veiculu utilizanu fili di core di rame o in lega di rame, i culori di e linee di l'elettrodi pusitivi è negativi sò chjaramente distinti, è e linee mudificate è i connettori. Aduprate materiale impermeabile è antipolvere, tutte e linee sò accumpagnate bè, è a pusizione di a linea hè cunvene per l'ispezione è u mantenimentu.Se u circuitu mudificatu hè espostu fora di u corpu di a vittura, vicinu à a fonte di calore, o vicinu à u cisterna di carburante, etc., deve esse stallatu una partizione o una prutezzione currispondente.Stallà i specchi esterni principali, specchi esterni wide-angle, specchi di vista frontale, specchi esterni blind-filling, illuminazione esterna, dispusitivi di signalizazione, segni d'avvertimentu riflettenti, paraurti frontali è posteriori, prutezzione laterale è altre prestazioni di prutezzione di sicurezza, è ancu diverse alarme. dispusitivi.

1. In più di l'equipaggiu originali di vittura, allarmi, luci d'avvertimentu, luci di marcatura, luci di posizione è altri interruttori di cuntrollu sò situati in a cabina, u disignu di circuitu indipendente, l'equipaggiu elettricu sò tutti.DC 24V, è i dispusitivi di cuntrollu sò stallati in a cabina.

2. Una longa fila di luci d'avvertimentu LED (lunghezza ≥ 1,5 metri), sirena è sistema di amplificazione (potenza ≥ 100 watts) sò stallati fora di a cabina.Hè un circuitu supplementu indipendente, è a cabina hè cuntrullata cintrali.

3. Installa luci laterali 45 ° (putenza: 24V 60W) è luci strobe rossu è turchinu (spacing ≤3m) da i dui lati di u corpu di u veiculu, è installate luci di segnu di sicurezza sottu.

4. Illuminazione: A scatula di l'equipaggiu hè dotata di illuminazione d'induzione automatica è strisce di illuminazione LED, è hè dotata di facilità di alimentazione stabile per assicurà chì l'operatore pò facilmente piglià è mette l'equipaggiu.

5. U disignu di circuitu indipendente di tuttu u veiculu, è una targhetta permanente cù infurmazione di u produttu cum'è u nome di u fabricatore, a marca, u mudellu, u numeru di u mutore, a specificazione, a data di produzzione è a data ex-fabbrica hè stallata in una pusizioni prominente.Diversi interruttori di funziunamentu, valvole, scatuli di fusible, equipaghji à bordu, etc. sò stallati cù segni permanenti.Coperchi protettivi sò furniti per l'arbureti di trasmissione esposti, cinture, equipaghji, etc. Stallà una scatula di fusible speciale per a carrozzeria (l'etichette permanenti sò stabilite per marcà diversi scopi d'assicuranza), tutte e linee sò fatte di fili di core di rame standard naziunali, prutetti da maniche, è parechji culori è numeri di filu sò usati per distinguerà a forma di cunnessione di a linea è a funzione, è u currente nominale di u filu Hè 125% più grande di u currente energizante attuale di u filu, è hè culligatu cù terminali impermeabili.I lampi di circuitu sò prutetti da a sovraccarichi di corrente di relé / tensione.E linee di e scatuli elettrichi supplementari in a scatula di l'equipaggiu posteriore sò prutette da abbeveratoi di filu è dotate di facilità à prova di scossa per assicurà a sicurità di u corpu.

7. Esigenze tecniche (durabilità di u produttu)

1. Tutti i switches di u funziunamentu, i metri, i rack di l'equipaggiu è i veiculi sò marcati cù segni impermeabili chinesi chì rispondenu à e specificazioni;sicondu i bisogni attuali di a custruzzione di l'equipaggiu di u focu è di salvezza di a pruvincia, a cabina hè incollata permanentemente in pusizioni prominenti GB7956.1

"Condizioni tecniche generali per i camioni di u focu".

3. A dimensione generale, i carichi di l'assi è a qualità di u veiculu cunformanu à e disposizioni di GB1589-2016 "Dimensioni di Outline Vehicles Road, Axle Loads and Quality Limits".

4. L'illuminazione esterna è i dispusitivi di signalizazione di u veiculu sanu cumplenu cù e disposizioni di GB4785 "Regulamenti d'installazione per l'illuminazione Esterna è i Dispositivi di Segnale Luce di l'Automobile è Rimorchi".(Emergency Reduction [2019] No. 76) richiede pittura.

5. I marcati di i veiculi cumplenu GB7258 "Condizioni Tecniche per a Sicurezza di i Veiculi Motor".

6. I requisiti di prutezzione di a parte posteriore è più bassa di u veiculu cumplenu GB11567.1 "Regulamenti d'Installazione per Dispositivi di Illuminazione Esterni è di Segnale di l'Automobiles è Trailers".

7. In più di i bisogni basi, a scatula di l'equipaggiu deve esse negoziata è stabilita secondu i bisogni attuali di l'utilizatori.Dopu chì a casella di l'equipaggiu hè stata mudificata, ùn hà micca affettatu u mantenimentu normale di i cumpunenti di u chassis cum'è rifornimentu di carburante, pulizia di filtri di pipeline di cisterna di carburante, rimpiazzamentu di batterie, elementi di filtru di carburante, tanki di secche, elementi di filtri d'aria è elementi di filtri diesel.

8.Provide schemi di circuiti detallati, schemi di circuiti d'acqua, schemi di pipeline idraulici è schemi di distribuzione d'assicuranza à u mumentu di a consegna.

9. Tutte e parti di saldatura di u veiculu sanu sò fermi, lisci è pianu;tutti i spazii sò chini di silicone è sigillati bè.Tutti i platti, i scheletri, i pezzi è e parti strutturali sò stati sottumessi à un strettu trattamentu anti-ruggine, è i profili d'aluminiu, i platti d'aluminiu è i platti a scacchi sò stati oxidati.A scatula di l'equipaggiu hè disposta in modu compactu, fermamente clampatu è faciule d'utilizà.Aduprate apparecchi speciali chì sò a prova di ruggine, a prova di scossa, a prova di caduta è a prova di scratch per riparà l'equipaggiu di bordu (fissatu prima di a consegna).I linii di u sistema elettricu sò chjaramente marcati, è ogni filu hà un numeru separatu.I fili di u sistema elettricu di u veiculu sò fatti di core di rame o di fili di core in lega di rame.I culori di e linee di l'elettrodi pusitivi è negativi sò chjaramente distinti.E linee mudificate è i connettori sò fatti di materiali impermeabili è antipolvere, è ogni linea hè bundle.Neat, a pusizione di a linea hè cunvene per l'ispezione è u mantenimentu.Se u circuitu mudificatu hè espostu fora di u corpu di a vittura, vicinu à a fonte di calore, vicinu à u tank di carburante, etc., installate una partizione o prutezzione currispundente.

WechatIMG750


Tempu di Postu: Nov-03-2022