• LIST-banner2

Punti chjave per l'usu di l'acceleratore di Fire Engine

L'acceleratore di u mutore di u camion di u focu hè generalmente cuntrullatu da u pedale, cunnisciutu ancu u pedale di l'acceleratore, chì hè un dispositivu per cuntrullà u supply di carburante di u mutore di u veiculu.

U pedale di l'acceleratore deve esse operatu cù u taccu drittu nantu à u pianu di a cabina cum'è u fulcrum, è a sola di u pede deve esse ligeramente pisatu nantu à u pedale di l'acceleratore.Aduprate a flexione è l'estensione di l'articulazione di l'ankle per abbandunà o rilassate.Quandu si mette nantu à u pedale di l'acceleratore è rilascià u pedale di l'acceleratore, aduprate una forza delicata è Per fà un passu è alzà lentamente.

Quandu principia u mutore di u camion di u focu, ùn pisate micca u pedale di l'acceleratore à u fondu.Hè megliu esse un pocu più altu ch'è l'acceleratore inattivu.Quandu si principia, hè megliu rifornà un pocu prima di u puntu di cunnessione di l'embrague.Cuurdinatu è agile.

Durante l'operazione di u camion di u focu, l'acceleratore deve esse aumentatu o diminuitu secondu e cundizioni stradali è i bisogni attuali.L'attrezzatura selezziunata deve esse apprupriata, cusì chì u mutore viaghja à una velocità media è un grande throttle a maiò parte di u tempu per risparmià carburante.A coordinazione di l'oliu, u passu nantu à l'embrague è u passu nantu à u pedale di l'acceleratore deve esse coordinatu.

Ùn pisate micca u pedale di l'acceleratore quandu u camion di u focu hè in salita.Quandu s'utilice una marcia à bassa velocità, hè generalmente cunsigliatu di calà l'acceleratore à mità.3. Quandu u mutore ùn pò ancu aumentà a vitezza in modu currispundente, deve esse cambiatu in una marcia più bassa, è poi appughjà u pedale di l'acceleratore per accelerà.

Prima chì u mutore di u focu si ferma è u mutore hè spento, u pedale di l'acceleratore deve esse liberatu prima, è u pedale di l'acceleratore ùn deve esse sbattutu.

L'essenziali generali: fate un passu ligeru è alzate pianu pianu, accelerate in linea retta, esercite forza dolcemente, micca troppu fretta, travaglià in punta di i piedi senza scuzzulate di colpu.


Tempu di Postu: Apr-21-2023