• LIST-banner2

Panoramica di u disignu tecnicu di u camion di u focu

I camioni di u focu sò principarmenti utilizati per u salvamentu d'urgenza di diversi incendi è diversi disastri è accidenti.Ci sò parechje varietà è picculi lochi.U disignu tecnicu di u camion di u focu selezziunà principarmenti u chassis apprupriatu secondu e funzioni è esigenze di diversi camioni di u focu, è si cuncentra nantu à u disignu di u sistema in quantu à l'abbinamentu di a putenza è a verificazione di a carica di l'assi.U dispusitivu spiciali hè u core di u camion di u focu, chì pò esse sceltu da parechji assemblei esistenti è pezzi, è pò ancu esse cuncepitu innovativamente secondu i bisogni.

U disignu generale di camion di u focu include principalmente i seguenti cuntenuti specifichi:

Determina i principali indicatori di rendiment di i camioni di u focu

I principali indicatori di prestazione di i camioni di u focu si riferenu principarmenti à indicatori di rendiment speciali.L'indicatori di prestazioni speciali sò principalmente determinati secondu e funzioni speciale di u camion di u focu.In generale, l'indicatori di prestazione speciale sò determinati attraversu l'analisi di e dati tecnichi di i prudutti esistenti, a ricerca di u mercatu, i bisogni di i clienti, i bisogni potenziali è altri aspetti.cum'è:

(1) Camion d'extinzione di u focu di u cisterna: l'indicatori di u funziunamentu speciale includenu in generale u flussu di a pompa di u focu, a gamma di monitor di u focu, a capacità di u cisterna di liquidu, etc. Inoltre, u tipu d'agente extinguishing è s'ellu hà un sistema di mischju sò ancu cunsiderazioni.

(2) Rescue anti-vehicle: funzioni principali di salvezza è indicatori tecnichi, cum'è u pesu di sollevamentu di gru, a capacità di trazione, a funzione di generatore, l'illuminazione di l'illuminazione, etc.

Altri indicatori di prestazioni speciali di i veiculi di u focu sò ancu basati nantu à e so caratteristiche funziunali speciali per determinà indicatori di rendiment ragiunate.

L'indicatori di prestazione di basa di i camioni di u focu (cumpresa a putenza di u veiculu, l'economia di carburante, u frenu, a stabilità di manipolazione, a passabilità, etc.) sò generalmente determinate da a prestazione di u chassis.

In certi casi, l'indicatori di rendiment generale di u chassis ponu esse sacrificati per scuntrà l'indicatori di rendiment specifichi.

Sceglite u chassis ghjustu

In circustanze nurmali, i camioni di u focu utilizanu u chassis di a vittura per installà dispusitivi speziali per a lotta di u focu per ottene funzioni speciali è cumplettà i travaglii speciali di salvezza d'emergenza è di disastru cum'è a lotta di u focu è u salvamentu.

U chassis di seconda classe hè soprattuttu utilizatu in camioni di u focu, è di sicuru altri chassis sò ancu usati.

L'indicatori principali generalmente cunsiderati quandu sceglite un chassis sò:

1) A putenza di u mutore

2) A massa totale è a massa curb di u chassis (cumpresu l'indice di carica di l'assi di ogni assi)

3) Passabilità di u chassis (cumpresu l'angolo d'avvicinamentu, l'angolo di partenza, l'angolo di passaghju, l'altezza minima da u fondu, u raghju di rotazione, etc.)

4) Sia u rapportu di velocità è u torque di output di a presa di forza pò esse operatu continuamente per un bellu pezzu

In cunfurmità cù i normi di camion di u focu esistenti, i seguenti indicatori di prestazione anu da esse verificati ancu:

In u statu staticu, a temperatura di l'acqua, a temperatura di l'oliu, a temperatura di a putenza, ecc.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, alcuni chassis speciale per i camioni di u focu sò apparsu, è certi fabricatori di chassis generale anu introduttu chassis speciale per i camioni di u focu.

Disegnu di a disposizione generale

U camion di u focu hè in realtà per installà diversi dispusitivi speziali di u focu nantu à u chassis.Quandu disegnu u disegnu di layout generale, a pusizione specifica è a dimensione relativa di ogni dispusitivu speciale deve esse disegnata nantu à u disegnu di layout secondu e esigenze funziunali, riflettendu a forma di arrangiamentu di u dispusitivu di trasmissione di u putere.

I camioni di u focu in generale dà priorità à l'utilizazione di u spaziu di a falda, è ponu trasfurmà i cumpunenti nantu à u chassis chì affettanu u layout di e parti funziunali, cum'è i tanki di carburante, batterie, tanki di almacenamento d'aria, etc., è qualchì volta ancu cunzidira u spustamentu di filtri d'aria è silenziatori.Tuttavia, cù l'aumentu di i requisiti di emissioni, u spustamentu di certi cumpunenti (cum'è u silenziatore) pò influenzà u rendiment di emissioni di a vittura, è i fabricatori di chassis pruibiscenu i cambiamenti currispondenti.U spustamentu di u filtru d'aria pò ancu influenzà u funziunamentu normale è u rendiment di putenza di u mutore.ghjucà.Inoltre, cù l'applicazione di l'automatizazione è a tecnulugia intelligente nantu à u chassis di l'automobile, l'operazioni di cambiamentu irregulari affettanu l'operazione sicura di u chassis è a generazione di codici di difettu.Dunque, e mudificazioni sopra deve esse realizate in cunfurmità cù i requisiti di u manuale di mudificazione di u chassis.

U layout generale deve esse cunsideratu a conformità di u standard.

Càlculu di i paràmetri di rendiment

Dopu chì u pianu di layout generale hè determinatu, i paràmetri di rendiment currispondenti anu da esse calculati:

(1) Sicondu u pianu di layout generale, l'impattu nantu à a prestazione originale di u chassis dopu a mudificazione, cum'è s'ellu ci hè un impattu annantu à l'angolo d'avvicinamentu, l'angolo di partenza, è l'angolo di passaghju, a razionalità di l'arrangiamentu di a carica di l'assi, etc. .

(2) A capacità di guarantisci u funziunamentu di i dispusitivi spiciali, cum'è l'accordu di putenza, u cuntrollu di l'indicatori di prestazione di ogni dispusitivu, u funziunamentu cuntinuu à longu andà, etc.

Per mezu di i calculi sopra, u pianu di layout generale pò esse aghjustatu in modu adattatu.

Assemblea è cuncepimentu di cumpunenti

U disignu di ogni assemblea è e parte deve esse realizatu sottu u quadru di u pianu generale di layout, è deve esse verificatu nantu à u disegnu di u layout generale dopu à u disignu.

Stu travagliu hè a parte principale di u disignu di i camioni di u focu, è hè ancu u focu di a ricerca in profonda è u disignu innovativu.Semu devi esse nutatu chì pò esse generalmente migliuratu è appiicatu nantu à a basa di l'assemblee è cumpunenti esistenti, è hà ancu bisognu di risponde à i requisiti di diversi standard è regulamenti.

Ci sò parechji pruduttori è fornitori di assemblei è pezzi di u focu.Di solitu, l'assemblei è e parti adattati ponu esse selezziunati, ma l'attenzione deve esse pagata à un accoppiamentu raghjone.À u listessu tempu, i cuntrolli di u muvimentu deve esse realizatu nantu à e parti in muvimentu per fà travaglià in armunia., per fà a so funzione propria.


Tempu di Postu: Mar-13-2023